Blogger Layouts





Assalamualaikum

Alhamdulillah, hari ni merupakan hari terakhir kita berada di dalam bulan Ramadhan. Semoga kita dapat bertemu bulan Ramadhan pada tahun hadapan. Esok dah 1 Syawal. Mesti ramai yang terujakan? Dekat kampung aku pun mercun bunyi sana sini. Kadang-kadang sakit hati juga. Sudah-sudahlah main mercun tu. Takkan nak tunggu sampai hilang jari baru nak sedar? Hermmm.. Lantaklah korang.

Esok mesti meriahkan? Iyalah, baju semua warna-warni. Semua nak bergaya termasuk aku. Eh, eh betul ke ni? Macam ak percaya pula aku nak bergaya. Hahaha XD
Tapi yang pasti aku nak ambil gambar raya tahun ni sebab tahun lepas langsung tak ada gambar raya. Tak ada kenangan langsungkan?

Ada lagi satu cerita tapi yang ni tak ada kaitan dengan raya langsung. Kenapa setiap kali aku tengok dia tak online aku terus rasa rindu je dekat dia. Dah lama aku lupakan dia tapi tak tahu kenapa sejak dua-menjak ni aku selalu teringat dekat dia.
Susahlah macam ni. Trial SPM selasa depan. SPM pun dah nak dekat.
Wow, aku tak nak angau waktu exam. Bahaya. Penentu masa depan tu. Angau-angau benda yang tak berfaedah ni bukan jamin masa depan pun kan?

Hermm.. Apa-apa pun Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf, zahir dan batin.
Saya ingin memohon maaf jika saya ada membuat salah. Harap dapat dimaafkan kesalahan-kesalahan yang saya lakukan terhadap kamu semua.

p/s : jangan main mercun. bahaya!!


1 comments:

Syafira Saufi said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment