Blogger Layouts

Assalamualaikum.
 안녕하세요

Hari ni aku nak cerita pasal EXO. Yeah! It's about Korean group again. You don't like it? So, tak payah baca. Haha XD

Well, masa diorang baru debut aku saja tak nak ambil tahu pasal diorang. Tapi tangan ni gatal nak juga taip dekat youtube MV diorang [MAMA].

Bila dah tengok MV diorang mulalah cari siapa yang nak dijadikan bias. Haha XD
Tapi memang first time aku tengok MV diorang aku dah jatuh hati dekat seorang ni --> yang memakai eyeliner XD

Yeah! Namanya Byun Baek Hyun :) [EXO-K]
Aku dapat tahu dari majalah epop :) [thanks epop :)]

Lepastu terus aku cari gambar2 dia dekat google.
Tapi biasalah baru debut so tak banyak gambar dia yang aku dapat.
Cuma dapat dari website diorang je lah.

Lepastu aku tengok MV EXO-M pula.
Aku tertarik dekat baozi. Hehe It's Xiumin XD
comel lah muka dia XD
So dia adalah my bias in EXO-M.

Lepastu aku tengok MV History.
Tangan Lay sangat cantik. *ok jealous dengan tangan dia*

Sekarang aku dah 'gila' dekat EXO!!
EXO FIGHTING!!!!
WE ARE ONE!


0 comments:

Post a Comment